fredag 26 april 2013

Tragisk information på lyxhotell i Ryssland

Information som inte ska behövas men tyvärr är det baksidan med Ryssland och många andra länder jag reser runt i. Än så länge har jag inte bott på någon bordell som mina kollegor gjort eftersom det var det enda boendet i området....... Med resandet inser man att värdet på en människa varierar i olika länder.

Med många av de nya sätten att resa med "All inclusive" resor, designade rundturer mm kan man välja vilken del av ett land man vill se och hur man hanterar det. Har åkt genom slummen i Sydafrika men sett den lite oväntat även i Portugal. Ignorera? Acceptera? Må dåligt? Agera?

I min egen hjärna och hjärta kan ju ett liv inte variera i värde. Alla som reser har olika sätt att hantera det, jag jobbar med att förbättra livet för många och det är därför jag reser i jobbet. Det är mitt sätt att hantera det. Hur gör du?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar