fredag 3 maj 2013

My Bucket List och kommande resor

Längtar konstant bort och det går inte en timme utan att jag på något sätt tänker på nästa resmål. Jag kommer på bloggen att skriva om kommande resor i jobbet och på fritiden, i Sverige och övriga världen. Reser ett par gånger i månaden så häng med!!

Kommande resplaner förutom job i Ryssland, Polen, Slovakien, Tyskland och Frankrike:
- Costa Rica
- Kina
 ;P

Min "Bucket List" för längre resor:
- Patagonien, Chile och Argentina
- Guyana
- Colombia igen för att besöka marina reservat och mer djungel
- Equador och 3 toppar över 5000 möh
- Alaska, ultimata skulle vara att köra från Alaska ner till Patagonien
- Baslägret, Mount Everest, 6000 m
- Köra off road MC i Tanzania
- bestiga Killimanjaro
- Rwanda
- Burma

Och så är jag nyfiken på följande sommarställen i Europa.
-Transylvanien, Rumänien
-Stalowa Wola, Polen
-Albanien
-Litauen, kustremsan mot Kaliningrad 
-Jurmala, Lettland
-Pärnu, Estland

Reser gärna ensam och bojkottar företag som vill få mig att betala singeltillägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar